SVE ZADATKE KOJE ĆETE OVDE DOBIJATI POTREBNO JE DA PIŠETE U VAŠE SVESKE IZ INFORMATIKE, SISTEMATIZOVANO PO NEDELJAMA I NASTAVNIM JEDINICAMA.
Prvi razred (1-3 и 1-4)
Nastavna jedinica:
Algoritmi. Primeri algoritama u svakodnevnom životu. Vrste i strukture algoritama. (2 časa)
Materijal za ovu nedelju imate na ovom sajtu. I razred-Materijali-05Programiranje
Za ovu nedelju naučite sadržaj prezentacije 05.03.VrsteStruktureAlgoritmama.pptx i tekst 05.03.VrsteAlgoritmama.pdf
Drugi razred (2-1,2-3,2-5 и 2-8)
Nastavna jedinica:
Razgranate strukture, Vežbe. Izrada zadataka. Priprema za on-line test. (2 časa) Opis:
Zadaci na on-line testu ličiće na zadatke (razgranate strukture) koje možete videti na
http://programiranje.oshrs.edu.rs/algoritam/zadaci-za-vezbu
SVA PITANJA POSTAVITE MI MEJLOM NA ADRESU:
jasaleksandar@gmail.com
POTREBNO JE DA SVI MOJI UČENICI NA TAJ ISTI MEJL (ovaj iznad) POŠALJU SVOJU MEJL ADRESU KREIRANU NA GUGLU. (Oni koji nemaju .gmail , neka naprave!)
Treći razred (3-2,3-3 и 3-4)
Zadaci na on-line testu ličiće na zadatke (razgranate strukture) koje možete videti na
http://programiranje.oshrs.edu.rs/algoritam/zadaci-za-vezbu
Dakle, dobićete algoritamsko rešenje nekog problema, a vi ćete odabrati od 4 ponuđena odgovora, onaj za koji mislite da je tačan.
Test će se održati u ponedeljak 6.aprila u vreme koje ću svakom razredu proslediti mejlom. Da bi to mogli da sprovedemo, potrebno je da mi moji učenici proslede svoju g-mejl adresu.
SVA PITANJA POSTAVITE MI MEJLOM NA ADRESU:
jasaleksandar@gmail.com
POTREBNO JE DA SVI MOJI UČENICI NA TAJ ISTI MEJL (ovaj iznad) POŠALJU SVOJU MEJL ADRESU KREIRANU NA GUGLU. (Oni koji nemaju .gmail , neka naprave!)
Treći razred (3-2,3-3 и 3-4)
Nastavna jedinica:
Ciklične strukture. Vežbe. On-line test. ČETVRTAK (1 čas) Opis:
SVA PITANJA POSTAVITE MI MEJLOM NA ADRESU:
jasaleksandar@gmail.com
POTREBNO JE DA SVI NA TAJ ISTI MEJL (ovaj iznad) POŠALJU SVOJU MEJL ADRESU KREIRANU NA GUGLU. (Oni koji nemaju .gmail , neka naprave!)
Četvrti razred (4-2)
Nastavna jedinica:
BIBLIOTEKA
Napravite model baze podataka koji će nekom bibliotekaru pojednostaviti i ubrzati rad. Da što lakše može pronaći knjigu kad mu se pojavi klijent.
2. Drugih deset učenika (11.Grković - 20.Milošević). Zadatak:
AUTO-PREVOZNIK
3. Preostali učenici do poslednjeg rednog broja (21.Miljuš - 29.Šolević). Zadatak:
VIDEO-KLUB
Jedan filmofil i kolekcionar angažovao vas je da mu napravite bazu podataka koja će mu pomoći da vodi evidenciju o svojoj kolekciji filmova
NEKA VAŠA KREATIVNOST DOĐE DO IZRAŽAJA!
Uradićemo probni test u ponedeljak. Javiću na Viber u koje vreme će imati 3-4, a u koje 3-2 (pošto sam sa 3-3 to već obavio). Tu ćete videti kako će izgledati 3 pitanja. Četvrti zadatak će biti da prepoznate šta radi data algoritamska struktura (od 4 date opcije birate jednu koja je tačan odgovor) i 5. zadatak je da odgovorite koje vrednosti dobijaju određene promenljive posle izvršenja datog koda.
Možete i vi da vežbate zadatke (ciklične strukture) na sajtu
http://programiranje.oshrs.edu.rs/algoritam/zadaci-za-vezbu
Možete i vi da vežbate zadatke (ciklične strukture) na sajtu
http://programiranje.oshrs.edu.rs/algoritam/zadaci-za-vezbu
SVA PITANJA POSTAVITE MI MEJLOM NA ADRESU:
jasaleksandar@gmail.com
POTREBNO JE DA SVI NA TAJ ISTI MEJL (ovaj iznad) POŠALJU SVOJU MEJL ADRESU KREIRANU NA GUGLU. (Oni koji nemaju .gmail , neka naprave!)
Četvrti razred (4-2)
Nastavna jedinica:
BP. Forms. Kreiranje formi sa i bez čarobnjaka (1 čas) Opis:
Na ovom sajtu u odeljku IV razred - Baze podataka imate sledeće dokumente koje treba da obradite: 07Baze Podataka.pdf (poglavlje 9.4) i prezentacija 08.MSAccess-slajdovi.ppt, gde treba da pronađete deo vezan za Forms. Nije na odmet da pogledate sve slajdove i pokušate da shvatite "filozofiju" baza podataka i sistema za upravljanje tim bazama.
PONEDELJAK 18.00
1. Prvih deset učenika u dnevniku ( 1.Andrić - 10.Grbić ). Zadatak:Na ovom sajtu u odeljku IV razred - Baze podataka imate sledeće dokumente koje treba da obradite: 07Baze Podataka.pdf (poglavlje 9.4) i prezentacija 08.MSAccess-slajdovi.ppt, gde treba da pronađete deo vezan za Forms. Nije na odmet da pogledate sve slajdove i pokušate da shvatite "filozofiju" baza podataka i sistema za upravljanje tim bazama.
PONEDELJAK 18.00
Opisati realni sistem (koji je dat u zadatku) preko bar 3 tabele (ko opiše više tabela, utoliko bolje). Svaka tabela mora da ima nazive polja koja je čine. Svako polje opisati sa tipom podatka, dužinom, da li je primarni ključ, da li je sekundarni ključ ili "obično" polje... Dalje, nacrtati veze između tabela i napisati kog su tipa (1-1, 1-N, N-N). Sve raditi po uglednom primeru Turističke agencije koju smo radili na časovima. Možete raditi na papiru, naslikati i ubaciti u attachment E-mail poruke na moju adresu:
jasaleksandar@gmail.com
Možete i ovako: PrintScreen svake tabele i Relationships, ako direktno radite u MSAccess.
Rešavanje zadatka će početi u dogovoreno vreme (dogovorićemo se preko Vibera) i trajaće 30 minuta.
BIBLIOTEKA
Napravite model baze podataka koji će nekom bibliotekaru pojednostaviti i ubrzati rad. Da što lakše može pronaći knjigu kad mu se pojavi klijent.
2. Drugih deset učenika (11.Grković - 20.Milošević). Zadatak:
AUTO-PREVOZNIK
Auto-prevoznik vas je angažovao napravite bazu podataka koja će mu pomoći u vođenju evidencije o autobusima.
3. Preostali učenici do poslednjeg rednog broja (21.Miljuš - 29.Šolević). Zadatak:
VIDEO-KLUB
Jedan filmofil i kolekcionar angažovao vas je da mu napravite bazu podataka koja će mu pomoći da vodi evidenciju o svojoj kolekciji filmova
NEKA VAŠA KREATIVNOST DOĐE DO IZRAŽAJA!
Нема коментара:
Постави коментар