SVE ZADATKE KOJE ĆETE OVDE DOBIJATI POTREBNO JE DA PIŠETE U VAŠE SVESKE IZ INFORMATIKE, SISTEMATIZOVANO PO NEDELJAMA I NASTAVNIM JEDINICAMA.
Prvi razred (1-3 и 1-4)
Nastavna jedinica:
Novo poglavlje- Algoritmi. Pojam, struktura i načini opisivanja algoritma (2 časa)
Materijal za ovu nedelju imate na ovom sajtu. I razred-Materijali-05Programiranje
Za ovu nedelju naučite sadržaj prezentacije 05.01.Algoritmi i tekst 05.01.Osnove algoritmizacije.pdf
Drugi razred (2-1,2-3,2-5 и 2-8)
Nastavna jedinica:
Razgranate strukture, Vežbe. Izrada zadataka. Priprema za on-line test. (2 časa) Opis:
Za 2-1 i 2-3 : Pokušajte da sami rešite zadatke iz zbirke 3.25 i 3.26. U toku nedelje ću vam ovde prikazati rešenja, baš onako kako bi smo uradili na tabli.
Za 2-5 i 2-8 : Vežbajte razgranate strukture i zadatke trećeg poglavlja i spremajte se za test.
Evo algoritamskog rešenja, a program sami ispišite u vaše sveske:
SVA PITANJA POSTAVITE MI MEJLOM NA ADRESU:
jasaleksandar@gmail.com
POTREBNO JE DA SVI MOJI UČENICI NA TAJ ISTI MEJL (ovaj iznad) POŠALJU SVOJU MEJL ADRESU KREIRANU NA GUGLU. (Oni koji nemaju .gmail , neka naprave!)
Treći razred (3-2,3-3 и 3-4)
Za 2-1 i 2-3 : Pokušajte da sami rešite zadatke iz zbirke 3.25 i 3.26. U toku nedelje ću vam ovde prikazati rešenja, baš onako kako bi smo uradili na tabli.
Za 2-5 i 2-8 : Vežbajte razgranate strukture i zadatke trećeg poglavlja i spremajte se za test.
Evo algoritamskog rešenja, a program sami ispišite u vaše sveske:
SVA PITANJA POSTAVITE MI MEJLOM NA ADRESU:
jasaleksandar@gmail.com
POTREBNO JE DA SVI MOJI UČENICI NA TAJ ISTI MEJL (ovaj iznad) POŠALJU SVOJU MEJL ADRESU KREIRANU NA GUGLU. (Oni koji nemaju .gmail , neka naprave!)
Treći razred (3-2,3-3 и 3-4)
Nastavna jedinica:
Ciklične strukture, Vežbe. Izrada zadataka. Priprema za on-line test. (1 čas) Opis:
SVA PITANJA POSTAVITE MI MEJLOM NA ADRESU:
jasaleksandar@gmail.com
POTREBNO JE DA SVI NA TAJ ISTI MEJL (ovaj iznad) POŠALJU SVOJU MEJL ADRESU KREIRANU NA GUGLU. (Oni koji nemaju .gmail , neka naprave!)
Četvrti razred (4-2)
Nastavna jedinica:
Drugih deset učenika (11.Grković - 20.Milošević). Zadatak:
Preostali učenici do poslednjeg rednog broja (21.Miljuš - 29.Šolević). Zadatak:
Uradite sledeće zadatke četvrtog poglavlja u Zbirci. 4.36, 4.37, 4.38 i 4.39. U toku nedelje ću vam ovde prikazati rešenja, baš onako kako bi smo uradili na tabli. Vežbajte ciklične strukture i zadatke iz tog poglavlja (IV poglavlje) i spremite se za test koji će biti početkom aprila. Neće biti teško!
Evo algoritamskog rešenja, a program sami ispišite u vaše sveske:
Evo algoritamskog rešenja, a program sami ispišite u vaše sveske:
SVA PITANJA POSTAVITE MI MEJLOM NA ADRESU:
jasaleksandar@gmail.com
POTREBNO JE DA SVI NA TAJ ISTI MEJL (ovaj iznad) POŠALJU SVOJU MEJL ADRESU KREIRANU NA GUGLU. (Oni koji nemaju .gmail , neka naprave!)
Četvrti razred (4-2)
Nastavna jedinica:
BP. Modelovanje. Izrada primera. Ponavljanje gradiva - Odeljak Tabele (1 čas) Opis:
Prvih deset učenika u dnevniku ( 1.Andrić - 10.Grbić ). Zadatak:
Opisati realni sistem (koji je dat u zadatku) preko bar 3 tabele (ko opiše više tabela, utoliko bolje). Svaka tabela mora da ima nazive polja koja je čine. Svako polje opisati sa tipom podatka, dužinom, da li je primarni ključ, da li je sekundarni ključ ili "obično" polje... Dalje, nacrtati veze između tabela i napisati kog su tipa (1-1, 1-N, N-N). Sve raditi po uglednom primeru Turističke agencije koju smo radili na časovima. Možete raditi na papiru, naslikati i ubaciti u attachment E-mail poruke na moju adresu:
jasaleksandar@gmail.com
Možete i ovako: PrintScreen svake tabele i Relationships, ako direktno radite u MSAccess.
Rešavanje zadatka će početi u dogovoreno vreme (dogovorićemo se preko Vibera) i trajaće 30 minuta.
Drugih deset učenika (11.Grković - 20.Milošević). Zadatak:
Preostali učenici do poslednjeg rednog broja (21.Miljuš - 29.Šolević). Zadatak:
Нема коментара:
Постави коментар